Isnin, 1 Oktober 2012

Pencak Silat @ Square One

السلام عليكم ورحمة الله

Dah lama aku nak update pasal game silat ni..ngeee ada je keje yg nak dibuat.. 

Kejohanan Pencak Silat Antarabangsa Timbalan Perdana Menteri 2012
Tempat : Square One @ Batu Pahat, Johor.
Tarikh   : 17- 22 September 2012

Aku mewakili team UiTM Puncak Alam, Selangor.. tapi bukan aku yg lawan ok! jangan korang salah faham..hehe aku ni penyibuk tetap team diaorg je..hahahaha.

Team diaorg pergi pada hari isnin pagi...dan aku pergi rabu malam...kenapa aku lewat?? hmmm aku kan keje... so terpaksa jugak ambik cuti dua hari nak raikan team diaorg ni.. kalau tak ada aku bermakna tak gempak lan kan? wakakakakaka!... lagak cam professional je.. :p

Alhamdulillah...selama kitaorg kat sana makan minum, tempat tinggal semua terjaga.. kitaorg duduk satu rumah ramai2.. memang terbaik! alaaa..bukan ramai pun, cukuplah satu bilik utk penolong sukan ngan en. driver bas.. satu bilik lagi utk kaum lelaki (yg xmuat tu pandai2 la tido kat luar) dan lagi satu utk kaum perempuan.

Game ni diadakan di shopping kompleks.. memang gempak! boleh shopping sakan pada kaum perempuan! ngeeee... pada kaum lelaki jangan marah!.. yg bestnya.. bila abis game kitaorg sempat karok lagi.. hehehe aku jgn harap la nak karok kan? layan diaorg aje.. al maklum.. aku ni pemalu orgnya..hihihi..

Ni lah team kitaorg... terbaik!! syukur sgt kerana dapat bwak balik tiga pingat.. walaupun 'Gangsa'. Insyallah next game kami akan cuba yg terbaik..
    
miss teha.... Tahniah!
 
happening korang erk!!...

sempat lagi possing tu!!..

time latihan pun korang nak bergambar ye! adoiii
 
sementara game habis mr. afham lena diulit kerusi urut!..
 
cergas sebelum game bermula...
 
tempat lawan...memang meriah!
 
miss murni....menang utk semi final

dua org pelepas yg macho!..

ni la... kediaman kami semasa di sana..
diaorg yg baru sampai... peace!

nOte : Penat lelah.. suka duka.. memang membawa kenangan pada kitaorg semua.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.