Khamis, 11 Oktober 2012

:.. Apa Kes Pandang Atas ..:

السلام عليكم ورحمة الله

Biasa kalau nak ambik gambar mesti depan2 kan??
so kali ni kami buat kelainan sikit.. tgok atas pulak hahaha.. padahal saje tak ada keje!. nasib baik menjadi dekat 2 kali jugak la kami nak snap je tak jadi sebabnya pintu lif cepat bebenor terbuka.dah la time buka tu ada org nak masuk, yg kelakarnya dgn dia2 sekali tengok atas..hahaha





So ni la hasilya time kami dah nak balik. suka..suka..suka!

nOte : time ni kami karaoke kat Subang Prade setelah selesai persembahan org kawin ahad lepas.

5 ulasan:

  1. hahaha...mesti dorang pon pelik je.. apa yg ada kat atas tu sampai korang tgk atas kan.. muahaha

    BalasPadam
  2. itu la...
    xpun dia akan ckp giler ape budak ini! hahaha

    BalasPadam
  3. hehe...kreatip..klu cma maunye x menjadi shot ni.heheh

    BalasPadam
  4. ~~✿✿✿nice blog dear...
    come and visit me also... http://sayangawop.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. cma @ bab brgambo serah kat kza..hahahah

    cik uda @ tq..done!

    BalasPadam