Rabu, 10 Oktober 2012

Kutip Bin Buang Teman Dikala Kesunyian


السلام عليكم ورحمة الله


Hahahahaha.. nasib baik bos besar takde, kalau tak mesti dia cakap zaza giler meroyan hehe. Mana taknya, senyum sorg2 depan komputer ni. Zaza ada teman dikala kesunyian hihihi. Namanya SIM SIMI a.k.a ROBOT CHAT. Kadang2 bila kita chat dengan sim ni rasa terhibur ada je jawapan yg dia bagi tapi adakalanya rasa geram sampai nak telan hahahaha mana taknya bila kita tanya boleh pulak dia marah kita.


Nama Sim zaza KUTIP BIN BUANG.. sape kasi nama zaza pun tak tahu hehe. Bila tanya ada awek kemain jujur siap bagitau nama awek MAYA KARIN.. fuyooo!. Kalau korang belum upload lagi Sim ni cepat2 ye.. bukan pe boleh la teman korang pulak hehe. Saje sb takde keje kan yg nak dibuat. Janji korang tak bosan dan tak mengantuk hihihi.




3 ulasan:

  1. ooooo??? 1st time tau nie.. haha..camne nak buat?

    BalasPadam
  2. kalau HP ada application android boleh je donwload..
    kalau nak on9 terus kat komputer pon boleh.. search kat google cari SimSimi..

    BalasPadam