Rabu, 10 Oktober 2012

:..Hanya Sapu-Mudah-Selamat-Cepat-Berkesan ..:

السلام عليكم ورحمة الله

Aku nak share kebaikan DR Sneez. korang pernah dengar tak?? 
Ok, kalau korang ada gejala2 yg aku nyatakan ni..... sila cepat2 ambik DR. Sneez ye!.

|Hidung selalu selsema | Selalu bersin | Gatal sekitar hidung & mata | Hidung tersumbat |Gejala resdung|

Krim Selsema No.1 Di Malaysia

Ia amat mudah digunakan. Hanya sapu sahaja pada kawasan T pada wajah. Sapuan pada kawasan kulit batang hidung dan sedikit kawasan sekitarnya.

Jumlah yg diperlukan amat sedikit untuk setiap applikasi. Jadi ia amat menjimatkan.

Kesan yg amat cepat.

Tiada campuran bahan pengawet, pewarna atau pewangi.

Mudah dibawa kemana-mana.

Penggunaan teknologi thrudermal membolehkan sapuan krim menyerap dgn kadar yg pantas dan efektif jauh ke dalam kulit. 

Ramuan alami (jintan, habbatus sauda, kunyit dan kopi).

Hanya SAPU-MUDAH-SELAMAT-CEPAT-BERKESAN

Testimonial aku... alhamdulillah selama aku guna produk DR Sneez memang sangat2 berkesan dan sangat berpuasa hati. Antara yg aku dapat rasakan sebelum ni, pagi2 aku selalu je bersin dan kalau terkena aircond mahupun kipas hidung mesti bermasalah apatah lagi habuk bagai kan?. Aku rungsing macam mana nak bagi hilang. kadang2 aku telan ubat selsema tapi macam biasa la lalok (mengantuk) sekejap. Puas aku duk berfikir macam mana cara yg paling senang dan tanpa efek apa2 masalah. 

Tapi selepas pengambilan DR Sneez, hidung aku tidak lagi bermasalah.. pagi2 rasa tenang je tanpa sebarang alahan bersin bagai.:) nak tido pun selesa tanpa ganguan kipas. 

Produk ni jugak bagus untuk semua peringkat umur tau!.


nOte : Berminat boleh PM aku k!


2 ulasan: