Selasa, 16 Oktober 2012

Haram Berkahwin Wanita 1 Pejabat


السلام عليكم ورحمة الله


Mie : Aku nak kawin la Joe..
Joe : Dengan budak mana ?
Mie : 1 pejabat la je..
 
Joe : Ishh, mana boleh kawin 1 pejabat.. haram namanya !
Mie : Ehh, apa pasal pulak haram ? ko ni dah kenapa ? terikut ajaran sesat erk !
Joe : Aku pun alim jugak la.. aku pun ada dengar ceramah jugak kat masjid.
Mie : Okey.. cuba ko bagitau aku apa sebab boleh jadi haram.
Joe : ISLAM suruh kawin paling ramai 4 org je.. yg ko nak kawin 1 pejabat tu kan ramai.. bayangkan dalam tu ada 2o org perempuan.
Mie : #%^&$ isshhhh.. podahhh !
 
 
nOte : hehehe lawak pagi supaya korang tak mengantuk..



4 ulasan:

  1. hehhe...samelah...haram mengahwini wanita sekampung..mule2 tu lembab ckit nak faham..rupenye..yg dimaksudkan adelah semua wanita kat situ..hahaha..pengsan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. kza pun mula2 xfaham...ngee saje wat kite tergelak..adoii :)

      Padam