Isnin, 3 November 2014

Bermula November Jadual Anjal


السلام عليكم ورحمة الله


Announcement.. announcement..eeheemmmm
Bulan November adalah mengembirakan hati mereka semua.
Jadual waktu anjal sudah berkuatkuasa hari ni 3hb..
Syabas kawan hehe.. zaza tumpang heppy okey!.

Disini ada tiga sesi  iaitu.. dari 8.30pgi hingga 5.00ptg, 9.00pgi hingga 5.30ptg dan 9.30pgi hingga 6.00ptg. So korang pandai2 la membuat pilihan yg terbaik. Wah! ada kemajuan hihihi. Ehh, zaza dikecualikan ye.. masuk dan balik macam biasa sb? bos dan company lain2 muahahaha :p
 
Alaaa.. zaza tak risau pun lagipun jam punchcard awal 15 minit dari diaorg punya kehkeh. Tapi yg jadi masalahnya zaza terpaksa kena disiplinkan diri datang awal dari jam punchcard, kalau tak.. MERAH menyala la punchcard kawe hukhukhuk. [padahal selalu je merah ngeee.. teruk kan!]

Dan yg paling best.. sabtu ahad memang company cuti. Opis diaorg sabtu minggu pertama dan ketiga je cuti. Opocot! lega semangat. Boleh la rehatkan minda setelah seminggu kerja kikiki.

Mengenai jadual waktu anjal ni kan.. diaorg semua pilih awal sbnya balik pun nak awal. Korang memang! saje tak nak teman zaza hukhuk. Nasib rumah tak jauh dengan opis. Kalau tak dah nanges kuat2.


selfiv.. selfiv selfiv je memanjang lalalala..
kami sahabat baik walaupun dua org ni dah dpt jadual anjal..
tinggallah daku keseorangan sob sob sob :p


ingatkan opis sini je dapat jadual anjal.. rupanya speedmart99 sebelah pun tukar operasi jam 9pagi yg sebelum ni jam 10pagi hehe.. senangnya dalam hati, dapatlah zaza shopin makan2 kahkah.


nOte : Alhamdulillah, mulanya bulan November smoga diberi kekuatan utk melaksanakan tugas2 yg diamanahkan.



4 ulasan:

  1. sebenarnya jadual waktu anjal ni bagus...

    BalasPadam
  2. Salam K.Za..
    eheh.. november rain...
    cma pun ada juga jadual anjal ni..setahun 3 kali bertukar.. sekarang balik kol10mlm..sampai la.. 20hb dec nnti.. pastu back to normal.. balik kol9 kalo night shift :)

    BalasPadam
  3. Sejak dh x kje, dh tak tahu la pasal jadual2 ni.. Hihi

    BalasPadam