Khamis, 6 November 2014

Kami yang keterlaluan.. bukan salah kami ye..


السلام عليكم ورحمة الله


Alhamdulillah..
Kenyang perut bila dah diisi dgn nasi putih berlauk kan ayam goreng, peria goreng dan air suam. 
Ke semua harga cash RM6.00 ye! 
Okey la jugak sb kedai mamak ayam goreng semuanya besar2 sampaikan boleh tak habis ayam tu huhu.

Sebelum makan.. 
kami ber3 pergi atm dulu baru singgah cosway. 
Kelmarin dah pegi cosway tapi bila dah sampi tutup pulak..takde ribut takde angin hihihi. 
Bukan nak shopin banyak pun.. saje gatal nak keluar biasa terperap je kat opis kehkeh.
Zaza beli toiletries bag -RM14.90, Kak Arifah dgn Fatimah beli Storage Case -RM9.90 seunit.

Berbalik pasal makan..
Asalnye kami ber3 order tosei.. tunggu punya tunggu sampi dah nak pengsan dibuatnya. 
Zaza dgn Kak Arifah cancel sb jam 10 minit lagi nak kul 2pm. 
Apalagi nasi putih jadi mangsa kami muahahaha :p
Fatimah sorg je yg setia dgn tosei..katanya pagi tadi dia dh makan nasi lemak. 
Hilang diet tenghari aku ermmmm. 

Bila dah dapat makan kan, semua tak ingat sampai kan jam dah 2pm.
Masih lagi berada di kedai mamak ngeeee.. 
Alamak! mati MAK.. cepat2 bayar then terus meluru je masuk opis.
Nasib ler kedai belakang opis je huh.
Masuk je opis.. tengok2 jam punchcard dah kul 2.15pm adoii.. 
Lepas tu, boleh pulak bertembung dgn MADAM.
Kami buat2 tak tahu je.. bukan salah kami. Kami tak sengaja. sorryyy bos!!!!

muka poyo! buat salah pun nak selfiV lagi :p


nOte : Laa..ingat esok dah merdeka hehe.. rupanya sehari lagi keje.
 
 

4 ulasan:

  1. hahaha...buat muke x bersalah yer..huhuhu

    BalasPadam
  2. Hihi...biasa kalau dah kat luar...mesti tak ingat ofis lagi kan...hihi

    BalasPadam
  3. timm koje part time slalu bwak bekal..hehe..jimat punya pasai..hoho..

    BalasPadam
  4. Perkongsian yang menarik... Salam jumat

    BalasPadam