Isnin, 26 Januari 2015

Acara BBQ bersama tuan rumah..


السلام عليكم ورحمة الله


Selepas makan tengahari apa kata ambik aura tengok gambar BBQ ni pulak muahahaha. Sebenarnya, hari Sabtu malam kami laki bini buat BBQ kat rumah kawan suami yg kat Cheras tempoh hari tu. Nak tunggu hari raya atau apa2 majlis memang kempunan la kan? hihi. Pada hari Jumaat malam awal2 lagi suami ajak zaza pegi ke Maydin Subang belasah ayam, kambing, sosej dan ubi kentang. Manakala jagung telah disediakan khas dari tuan rumah hehe. Setakat lima org yg makan memang cukup sangat pun.. kan banyak membazir pulak. Tak ada jemput sapa2 pun.. kami berdua dengan tuan rumah je. Saja kami buat acara makan2 sebab sebelah pagi suami dah penat bekerja ngeee jadi, malamnya pulak santai dengan makan bakar2 hehe.  Alhamdulillah, perancangan kami berjalan dengan lancar. Makanan semua disapu dan lenyap dalam perut masing2 hihihi. Kami mula jam 8 malam sampai ler jam 12 tengah malam. Lepas tu kemas itu ini apa yg patut sebelum nak masuk tido..eh, tak tido pun lagi kami borak2 sambil layan tv pulak kehkeh. Tak kan lepas makan terus tido kan? tak elok untuk kesihatan muahaha.
 
 
 
nOte :  raya cina ni plan nak balik kg..




6 ulasan:

  1. Balasan
    1. hihihi itu la yui, mmg seronok sangat2.. bahan2 pun sempoi je

      Padam
  2. seronoknya... bila lah nak plan nak buat BBQ nih... hmmmm ajak member lepak2 bagus jugak... bakar ayam ngan kambing jer

    BalasPadam
    Balasan
    1. abg najib, ajak la kawan2 lepak sambil berBBQ hihi..

      Padam
  3. Adoi jgg bakar...memang manis rasanya kan dear...terliur

    BalasPadam
    Balasan
    1. aahh cik akak, mmg sedap jgung bkar bila disapu dgn marjerin ngeee..

      Padam