Isnin, 5 Januari 2015

Happy 1st Birthday [Nur Zara Arissa Mohd Hadar]


السلام عليكم ورحمة الله


Alhamdulillah.. pada 3hb Januari 2015 merupakan hari lahir yg pertama buat Arissa. Selamat Hari Lahir sayang!. Satu2nya anak saudara maklong buat masa ni. Cepat sungguh masa berlalu. Maklong dan Paklong doakan semoga arissa membesar menjadi anak yg solehah dan tidak lupa berbakti kepada mama dan papa serta menjadi khalifah Allah yg berjaya dunia dan akhirat. Sah2 la maklong dan paklong nampak lagi tua kan! hehe.. sebab? anak saudara dah ambik aura awet muda hahaha. :p



Sweet je bila tengok anak sedara maklong potong kek doremon hihihi. Sesuai sangat pilihan doremon sebab muka arissa pun membolat macam doremon hahaha.


Dan yg paling mengembirakan hati mama dan papa arissa... arissa cukup setahun baru dapat jalan. Tapi takde lancar sangat baru dua tiga langkah gitu je.. masih dalam usaha kan arissa? kehkeh. Takpe slow2, yg penting anak saudara maklong dah besar happy!!!. Sorry ye sayang, maklong dan paklong tak dapat nak raikan hari gembira arissa. Dapat tengok gambar ni pun dah syukur alhamdulillah. Tapi itu la.. maklong balik baru2 ni arissa menangis bila tengok maklong hukhukhuk.. apatah nak ambik peluk cium. Iyelah kan, muka maklong ni bukannya selalu arissa tengok.. itu yg pelik tetiba org ni ada kat rumah nenek muahahaha. whatever la arissa. Nasib tak lama arissa merajuk kan, lepas tu dah mula tunjuk reaksi manja2 gitu..geram ngeee. Nak hadiah? hahaha sebenarnya aritu maklong balik bawak hadiah besday untuk arissa tapi disebabkan nenek awal2 dah bukak tak jadi la huhu.. nanti beli lain ye!!



nOte : sebelum sambut besday ni.. arissa ada lagi surprise tau! tunggu.. 


12 ulasan:

  1. Arissa... memang sedap nama tu...arissa pun omel macam maklong nye...hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha kembang ler nanti maklong dia.. ;)

      Padam
  2. comelnya arissa.... :) :)

    BalasPadam
  3. Comelnye kek birthday die.. Happy Birthday Arissa

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq aunty naniey.. kek tu mama arissa yg pilih hehe..

      Padam
  4. alolo comelnya
    putih gebu

    happy belated besday arissa

    BalasPadam
  5. Hepi besday sayang.
    Cepat jer kan masa berlalu

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq aunty.. arissa dh pandai jalan hihihi..

      Padam
  6. happy birthday arrisa comilss..!

    BalasPadam