Jumaat, 23 Januari 2015

Kasut Harga RM10 Jualan Gudang


السلام عليكم ورحمة الله


Alhamdulillah, keje semua dah settel hehe. Okey, zaza nak share satu benda yg best giler2. Seksyen 18, Shah Alam ada buat jualan gudang. Dah nama pun jualan gudang mestilah harga pun murah kan!. Kalau bab shoping laju je kaum wanita hihihi. So apa lagi, jom terjah ramai2.

Dialong perbualan kami melalui whtsap;
Fatimah : za, ko nak beli tak kasut sport untuk anak sedara ko? sandal pun ada.. RM10 je sepasang.
Zaza : erkk, biar betul? kalau macam tu aku nak la dua pasang.. kasut dengan sandal saiz 23 ye!
Fatimah : aku dah balik rumah hihihi. nanti aku pergi aku belikan.
Zaza : ko memang!! dah sampai rumah baru nak bagitau hukhukhuk.
 
Pantang ada sale laju je.. tak boleh pergi sendiri, kirim kat org pun jadi muahahaha. Maklong excited bila dapat tahu arissa dah pandai jalan sepenuhnya, itu yg beli. Nanti boleh la arissa pakai time jalan2 kat dalam pagar rumah nenek hihi. Kalau maklong nak tengok arissa jalan.. nampaknya kena tunggu raya cina ni. In Shaa Allah.

dua pasang untuk arissa walaupun maklong tahu arissa dah ada banyak kasut. tapi ni ikhlas dari maklong tau! harga murah jangan nak kesah hahahaha.


ini pulak kasut areesya anak kak arifah.. memang comey giler kombinasi kaler. pandai momy dia pilih. harga sepasang untuk kasut ni pun RM10 je.. murah kan?

 
nOte : kasut yg zaza dapat ni sebenarnya kak arifah yg tolong belikan.. kebetulan dia pun nak pergi so zaza kirimkan duit. Tqsm kak sebab susah payah bawak kasut arissa tu datang opis hihihi.



8 ulasan:

  1. kalau kasut budak perempuan, memang cantik-cantik kan...geram dan suka tengok...^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu la mama, geram je bila nengoknya hihi..

      Padam
  2. Kasut tu memang seronok tengok..cantik betol..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kasut budak2 mmg seronok tgok kan cik akak.. cute je hehe

      Padam
  3. la beli kat,gudang mana ni
    kasut beli memahal pon kena tinggal kat dalam rak kasut juga kan.. kasut 10 hengget apa kisah.janji blh pakai kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu ciksu, yg sepuloh hinggit jugak ler diseret sana sini kehkeh.

      Padam
  4. murahnyaa sepuluh hengget. kalau dekat kedai jarang jarang dapat harga macam ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye nani.. tag harga kat kasut tu 20+ keatas huhu.. dpt tau yg 10 terus sambar!

      Padam