Khamis, 15 Januari 2015

Kembar seiras tapi lain kaler


السلام عليكم ورحمة الله


Lagi gambar budak kecik comey ni hehe. Kali ni arissa bersama kembar beliau liyana. Ehh, kembar baju ye! saje nak nunjuk baju yg maklong dia beli sama aritu dengan ibu liyana hehe. Alhamdulillah, muat2 dengan badan arissa. Kemain comey pakai.. time ni arissa nak attend majlis kawin kat belakang rumah nenek je.

Nur Zara Arissa vs Puteri Hana Liyana


Perbezaan umur mereka ni dua bulan je.. walaupun tahun lain2 hahaha. Liyana November 2013 dan arissa Januari 2014 hehe. Kira liyana ni kakak arissa la.. tapi bab berat, arissa 3kilo lebih dari liyana hahaha anak sedara maklong bam bam orgnya. Tapi kebiasaan memang adik lagi berat kan dari kakak hihihi.




nOte : best bila gegel ni..dapat pakai baju cantik2.. mesti mak dia rambang mata hahaha.

 

6 ulasan:

  1. sally cop dorang jadi flower girl kak! hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...boleh je nnti kza tnye arissa dia nk tak kehkeh..

      Padam
  2. salam kenal zz...nampak macam liyana lagi berisi badannnya..rupanya lagi berat arissa... :-)) suka tengok kanak2 bergaya begini..

    iryantyahamad.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam.. mekasih
      liyana kecik je orgnya.. arissa lgi berisi hehe

      Padam
  3. Dah besar jadi kawan tarik rambut la ni.. hahah
    Jom la join GA Papaglamz..
    RED CARPET GIVEAWAY BERSAMA PAPAGLAMZ

    BalasPadam
    Balasan
    1. muahahahaha.. ingt time kecik dulu suka sgt tarik rambut bila gaduh hehe.
      In Shaa Allah.. ada kelapangan zaza join :)

      Padam