Khamis, 7 Mac 2013

:..1st GA by MG..:


السلام عليكم ورحمة الله


J0in segmen lagi ! muahahahahaha...
Kali ni aku nak j0in 1st GA by MG pulak..

Sebenarnya MG buntu nak bagi hadiah apa untuk besday encik tunang dia pada 21hb Mac 2o13. 
S0, aku dengan baik hati nak bagi beberapa ideal untuk MG pilih. (itupun kalau MG berkenan dgn idea aku)hihi


1.   Apa kata MG bagi Cadar & C0mf0rter. (dengar mcm pelik je kan!)
      Suruh encik tunang pasang kat katil dia.hehe. r0mantik  apa !.
      Encik tunang nak tid0 terus ingat MG sebab bagi present. Bagun tid0 pun ingat jugak.. ngeee!!

2.   MG b0leh bagi Wallet atau bahasa mudahnya d0mpet.
      0rg lelaki pun kena ada d0mpet ni, kalau tak mana nak letak duit berkepuk2 tu kan !.
      Takkan nak isi dalam beg plastik hehehe.

3.   Kasut Sukan jugak MG boleh dibuat hadiah. Sweet lagi !
      Tak semestinya dia tu se0rang kaki sukan ataupun kaki b0la je yg b0leh dibuat hadiah.

4.   C0klat pun 0k jugak.. MG b0leh tempah siap dengan gambar sekali..
      Itupun kalau en. tunang suka c0klat la. Bagi zaza c0klat tak semestinya untuk si gadis je kan ?.

5.   Hadiah Besday Card.
      Mungkin MG nampak ringkas..
      Tetapi dengan usaha yg kreatif akan membuahkan hasil yg lebih cantik dari kat kedai2 sana.
      MG boleh tampal gambar2 serta kata2 yg lebih romantis gituuu..
        (tak semestinya kita kena kasi hadiah gempak2 lagi mahal kan!)
       

Sebenarnya agak susah bila nak pikir hadiah untuk sang lelaki ni kan. 
Bukan takat susah je....duit pun banyak keluar.opsss!! ngeeee tak ikhlas pulak.
Tak salah kalau berhabis duit untuk insan tersayang. 
Apatah lagi insan tersayang itu bakal menjadi suami kita atau pun memang sah2 suami kita. :)
Zaza harap MG dapat membuat pilihan dengan senang hati. :)

2 0rg : Cma dan Dayah
tarikh tutup penyertaan : 2o march 2o13


10 ulasan:

  1. salam k.za..
    muahaha.. hutang lg ngan akak..
    nnti cma buat ye..
    tq tag & gud luck..

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam k.za..huhu....yg ni pun sama ... x dan nk buat..maaf tau.. :(

      Padam
  2. TQ ZAZA sbb join GA dari MG..TQ sgt2 tau.

    BalasPadam
  3. Dtg dr GA yg sama,follow awk n goodluck ;)
    http://kecikyangkepoh95.blogspot.com/2013/03/1st-ga-by-mg.html

    BalasPadam
  4. goodluck kak.. :)

    http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/03/1st-ga-by-mg.html

    BalasPadam