Rabu, 6 Mac 2013

:..Hadiah-"first-giveaway-by-wawa-rosli"..:


السلام عليكم ورحمة الله


Pagi tadi jam 1o.oo pagi gitu tgok abg posmen datang dgn satu bungkusan!
Mata sambil jeling2 nak tengok nama siapa yg tertera kat bungkusan tersebut..hehe
Sign cop bagai dokumen penghantaran tu.. thanks ye! (sambil senyum kat abg posmen tu)..

Syukur Alhamdulillah.. senyum lebar sebab nama yg tertera kat bungkusan tu kepunyaan aku!
ngeeee!!! dapat hadiah..... rezeki bersegmen "first-giveaway-by-wawa-rosli" baru2 ni. 

Thanks adik comel.. perfume dah pun selamat sampai ke tangan kza pagi tadi.
















-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



























nOte : join segmen ni kebaikan dia bukan hanya dpat hadiah je tau ! boleh tambah ramai kenalan lagi :)


5 ulasan:

  1. salam k.za..
    wahh..dpt hadiah!
    tahniah2.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      thanks... alhamdulillah rezeki kza kali ni.hehe

      Padam
  2. hai kak..lama x dengar kabar...alhamdulillah, selamat smpai jugak akhirnya...
    macam mana dengan wangian tuh??? harum tak?? hehehe

    BalasPadam