Rabu, 20 Mac 2013

:..Segmen : Saya Suka Tudung Bawal By SE..:


السلام عليكم ورحمة الله



*Join klik banner*

Hadiah
Tudung bawal
Topup RM 5
Bloglist
Blog Review
Hadiah Misteri

Lepas tu ambik gambar korang yg comel yg pakai tudung bawal tepek sekali besertakan caption kenapa korang suka pakai tudung bawal. Boleh kan ?


Siapa penggemar Tudung Bawal ? ya..ya.. korang sama la macam aku..
Aku memang suka Tudung Bawal.... tapi, bukan Keli or bukan Patin tau!.. hehe
Tudung Bawal senang + selesa bila dipakai.. harga pun berpatutan tak ada la mahal sangat kan!
Walaupun Tudung Bawal bersegi empat tapi bila kita pandai gayakan macam2 boleh bentuk...
dan salah satunya mcam gambar yg aku pakai ni.. sweet je kan!
ngeeee! perasan pulak pagi2 ni... jangan jeles!...


Deadline
30 April 2013

Segmen ini akan terbatal sekiranya kurang daripada 30 peserta.
Jom!! ramai2 join segmen SE mana tau rezeki korang kan!


14 ulasan:

  1. selamat bersegmen sis.semoga berjaya...sweet jer tudung biru 2...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tQ yam :)
      kos0ng je pun..kalau yam lain la kan, pndai tambah manik2 hehe

      Padam
  2. salam k.za..
    ayunye die.. hihi..
    selamat bersegmen & gud luck!

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      pompuan mesti kena ayu! hehehe
      tQ :)

      Padam
  3. dtg dri segmen y sma .. gud luck ! ..:)

    http://cekedismanis.blogspot.com/2013/03/segmen-saya-suka-tudung-bawal-by-se.html

    BalasPadam
  4. dari segmen y sama singgah sini

    BalasPadam