Jumaat, 22 Mac 2013

:.Aku Idola Secara Diam..:


السلام عليكم ورحمة الله

Kenapa manusia suka mengaibkan sesama mereka ? urmmm manusia memang penuh dengan hasad dengki. tak b0leh teng0k 0rg lain. "Janganlah kamu berhasad dengki antara satu dengan yg lain". dan islam sangat menuntut umatnya supaya mengh0rmati sesama mereka.

Nampak sangat dia0rg tu menjadikan aku Id0la secara diam ! hahaha. kalau aku buat sekalipun, kenapa nak dengki ? nasihat aku kepada yg suka membuat fitnah, berhentilah fitnah mefitnah..standard manusia yg tak b0leh neng0k manusia lain dari dia kan!.




(◕‿◕) MUTIARA KATA PAGI JUMAAT (◕‿◕)

•►jika 0rg buat jahat kat kita ~
•►kita balas dengan kebaikan ~
•►insyaALLAH kebaikan pasti akan menang ~


nOte : pening bila memikirkan macam2 ragam manusia.

6 ulasan:

  1. nama pun manusia zaza....semoga diaorg sedar suatu hari nanti dan datang minta maaf dengan zaza

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu la kan noe... in shaa allah mudah2an pintu hati mereka terbuka. bkn dgn zaza hehehe saje je gempak malah sidia dgn seseorang :)

      Padam
  2. betul tu..mcmana dia buat jahat kat kita pun kita jgn sesekali bls dgn kejahatan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu kak.. tQ :)
      sudi bgi kata2 semangat dekat zaza..

      Padam
  3. manusia kak, macam2 pe'el. kita yang tengok pun makin pening dibuatnya

    BalasPadam
  4. betul tu dianaa..hmmmm so apa kite boleh buat BERSABAR! aamiin :)

    BalasPadam