Jumaat, 22 Mac 2013

:..Aku Dapat Doodle Lagi..:


السلام عليكم ورحمة الله

Alhamdulillah. pagi2 aku bukak bl0g dan ternampak N3 dari adik Miraa. Dia bagi d00dle FREE yg sangat c0mey dari segmen yg aku j0in 2 hari lepas. KLIK SINI. Itupun sebab jari aku gatai masuk segmen hehehe. Nak tengok tak d00dle c0mey yg aku maksudkan ? j0m!

● 

 

 

 

 

  

● 

● 

● 

● 

● 

● 

● 

● 

● 


Nampak d00dle kat atas kan ?? cantik tak?
terima kasih ye adik mira c0mey! sb sudi buatkan d00dle free tanpa bayaran utk akak tau! hehe..Kalau k0rang nak membuat tempahan atau pun nak edit bl0g, adik mira boleh buatkan.. KLIK SINI untuk lebih lanjut.


nOte :  cute je teng0k mata d00dle yg bulat hihihi :)

4 ulasan:

  1. comel doodle ue.. tahniah... ^_^
    http://meetmissza.blogspot.com

    BalasPadam
  2. comeyy :D
    FD tag akak tau
    http://www.fatindiana.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

    BalasPadam