Selasa, 21 April 2015

Outstation Jakarta


السلام عليكم ورحمة الله



Budget HOT ! macam datin la kan.. rayban hitam hihihi.
Selfie dalam kereta pun jadi muahahaha..


Ahad baru ni dalam pukul 1 petang, zaza bersama sorg kawan hantar suami ke KLIA. Flight suami pukul 4 petang so kena awal dua jam la kan. Tapi zaza hantar je tau ! takde nak ikut sekali sebab urusan kerja bukannya melancong !. Kalau melancong memang laju je kaki ni melangkah hahaha. Lagipun, zaza keje, kalau suri rumah boleh jugak tumpang dua kaki hehe. 


Kami terpaksa berjauhan seketika selama seminggu. Sekarang seminggu pun cepat je kan !.. pejam celik dah nak masuk bulan lain hehe. Kali ni suami zaza terbang ke Jakarta, Indonesia. 


Zaza doakan semoga suami diberikan kesihatan yg baik, dipermudahkan urusan dan berjalan dengan lancar. Balik nanti kalau ada ole2 dari sana lagi sukaaaa ! hihihihi. Baru je sampai sana, dah mintak bukan2 ngeee.


nOte : minggu ni sibuk sikit..

 

1 ulasan:

  1. lama tu
    kalau zaza joined comfirm nk ole ole.hi n i

    acik zaza tima kasih ye doakan utk ayh rania..hanya Allah mampu membalasnya

    BalasPadam