Khamis, 23 April 2015

Terjumpa Duit Syiling Tahun Kelahiran


السلام عليكم ورحمة الله


Selamat Pagi ! Alhamdulillah.. pagi ni cuaca mendung je kan.
Semoga pagi ni kita semua dipermudahkan segala nawaitu kita. Aamiin.


Comey tak, gambar kartun duit syiling 20 sen tu hehehe. Maksud tersirat disebalik gambar tu sebenarnya. Ada perasan tak, tahun duit syiling tu ?. Okey kalau perasan diam2 sudah muahahaha. 


Kisahnya, semalam zaza ternampak satu beg kecil.. dalamnya ada duit syiling. Alaaa tak banyak pun jumlahnya. Konon nak asingkan duit lama and duit baru. Eh, tetiba ternampak pulak duit tahun kelahiran kami suami isteri. Excited kemain.. sebab sekarang ni kan dah ada duit syiling baru. So apalagi, terus zaza simpan duit ni elok2 jauh dari kawan2 dia yg lain hehe. Walaupun jumlah cuma 20 sen.. tapi bagi zaza beribu2 lemon tersirat sangat.



nOte : ehh, dah khamis.. ngee tak sabar !


4 ulasan:

  1. kan sesuatu yg berharga nk nk susah nk dpt skrg
    semuanya duit bru

    BalasPadam
  2. comel je. memang ada vale tu walaupun syiling 20 sen

    BalasPadam