Jumaat, 10 April 2015

Wanita Berkaca Mata Ada Misai


السلام عليكم ورحمة الله






Nak tergelak bila tengok gambar diri sendiri diubah mejadi wanita berkaca mata.. itu okey lagi sb zaza memang ada rabun sikit hehe.. tapi yg geli hati tang misai tu hahaha. Kisahnya, zaza bangun dari tido ambik handphone sebab alarm berbunyi macam biasa pukul 6.00 pagi. Tengok2 gambar dah macam ni rupanya adoiii.. mesti keje suami. Takde keje cari keje.. sebab malam tadi dia balik keje lewat pagi.. itu yg gatai tangan. Siap bagai dengan pemerah pipi muahaha.. yg lawaknya satu betul la terletak kat pipi dan satu lagi kat tudung ! tak ke pelik macam tu. Alahai suami, org nak mekap dia pun sibuk nak tolong mekapkan. Bila kita tanya, boleh dia gelak besar.. sabo je la.


nOte :  esok lusa.. selamat berhujung minggu semua ye !


8 ulasan: